söndag 4 september 2016

Skånela fornborg 143:1


En fornborg alltså
Mitt i skogen,högt upp också..Bilvägen "Almunge vägen" går 
nedanför..




Nu ska jag skriva och säga något som kommer få er att 
"menvafanärhongalenvadmenarhon"  tänka.
Men jag kan inte längre se "Innanförramarna" angående
den Nordiska historien och angående dom som bodde här innan..
Det här går tillbaka längre..
Och dom som gjort detta var inte "Homo sapiens"
,om dom nu skulle ha varit det så råder det ingen som helst tvekan
om att dom varit större och starkare.


Dom har alltså byggt en jävla fornborg så här högt upp.
Kånkat dessa stenar för att "bygga murar"?
För kom fan inte och snacka om några jävla "naturbildningar" nu..
Åk hit...


Jo jag är förbannad.Jag är förbannad på all denna förlorade kunskap,
på all denna förstörelse och  idiotförklaringar om det Nordiska folket.


Forntida gånggrift?
Åhh nämen det är "Naturbildning"


Vet du hur stor den här stenen är..
Tror du att inlandsisen släppat upp den hit??


Tror du Adam av Bremen besökte denna fornborg?
Eller Olaus Magnusson innan han skrev historien om de Nordiska folken.?
Hur många forskare och historiker har varit här tror du?


På andra sidan av denna enorma "fornborg" där
började det" klarna upp"..Satan säger jag bara..


Alltså du måste åka hit..


Tror du på fullaste allvar att man inte lämnat något som helst spår efter sig?
På en sk gammal fornborg i skogen??




There must be somekind of way outta here..
Said the joker to the thief
Theres to much confusion
I cant get no relief


Vadå?
Vad fan ..hallå?


Prova att rita av konturerna på den här "svampen" då