tisdag 6 september 2016

Gravfält Orkesta 16:1


Då tar vi det igen..
Jag har inte varit här sedan förra året..


Det här är sjukt..
Jag orkar inte mer..


Det här är alltså i varenda skogsdunge i hela
 jävla Vallentuna och Uppland.
Samma formationer och geometri..
Inte fan är det gravfält. Det är OKUNSKAP..


Det här är min skola och "utbildning".
Det här är något som dagens forskare och historiker inte förstår.
Jag förstår inte heller men jag ska och kommer göra det såsmåningom.
Nu är jag bara arg och frustrerad då jag ser all denna kunskap som
våra forna förfäder har gjort överallt som idag kallas "gravfält".
Hur och varför har dom då gjort dessa enorma "gravfält"
 kånkat dessa stenar i dessa formationer
i sådana spikraka på centimetern linjer?
Förklara det för mig.


Nere i backen står en gammal pump..
Har den varit till att vattna blommorna eller vad man nu la på stenarna?
För det är ju ett gravfält det säger nu ju...


Här har det plundrats och grävts..
Det kan man se då det ligger småsten och annan sten huller om buller.
Vilken arkeologisk rapport står dessa fynd om i ?
Eller man har bara hittat obetydliga skärvor samt
ben från svin,höns get..etc..Den vanliga förklaringen..


Aha coolt..



Sen har vi småsten som ligger runt omkring..


Kullar och åter kullar


Men den nya kunskapen som kommit till mig i att mäta
Ley lines,curry linjer osv är det mest vettigaste och logiska
angående alla våra sk gravfält i Uppland.
Jag läser allt jag kan hitta nu om denna teknik,mätning och kunskap.
Och kom för fan inte och snacka hokus pokus med mig.
Det är ni som tror på nån stackars uppspikad dåre som dog för över 2000
år sedan och som kan "gå på vatten"..
Jag ska berätta en hemlis ,jag kan oxå gå på vatten.
Majstärkelse heter den trollerikonsten..


Så ta era trollstavar och hjälp mig med denna bergsknall..
Rita bara av konturerna på mossan.
Om det är svårt att se så kör Invert i Ps..
Eller gradient filtret..



Detaljer..
Det här har jag sett på andra gravfält..