lördag 24 september 2016

Ley Lines

Jag håller nu på att komma i underfund med dessa Ley Lines
-men ååååhh nu ska hon börja med sådant oxå..
-Har du något bättre förslag då? säger jag..

Har du mätt avstånden mellan bautastenar nån gång?
Det har jag.. Dom står i samma led och meteravstånd.
Inte fan har man ställt dom lite hur som helst..
-Ja men jag tror inte på sånt där humbug säger du..
Då svarar jag.
-Men du tror på någon "frälsare" som blev uppspikad för 2000 år sedan
som du sedan håller "hedniska ritualer" för som du sedan dricker hans blod
och kropp i form av bröd och vin,
av någon som kallar dig en "guds utvalde och förkunnare på jorden"..
Nu snackar vi endå ensidig hokus pokus rappakalja..inte sant?

Och om eran satans Jesus Kristus kunde gå på vatten..
Well vad tror du mina forna förfäder kunde?
Med tanke på att det inte finns något som helst bevis på att Jesus överhuvudtaget
existerade.Det som däremot finns BEVIS för angående MINA FORNA FÖRFÄDER
var tror du det är??Som finns i varenda skogsdunge i hela Uppland??
Inte fan är det några kors inte..
-Jaaaaa men det finns ju inga dokument eller källor.säger du
-Men va fan säger jag,åk ut till ett ställe,titta runt på stället,ta en måttstock
mätt stenarna...Åkt till flera ställen..
Sen kan vi snacka ..
Dom som skrev våran Nordiska historia det var präster.
Dom som ristade våra runstenar var inga "vikingar" det var präster som i uppdrag
av kungen skulle ge Norden en passande stormaktshistoria.
Det som inte passade in, som dom inte förstod,som blev kallat avgudadyrkan,hedniska
offerplatser osv vad tror du det var??
Tror du våra forna föfäder kånkade dessa enorma stenmonument för att hedra Jesus?
-Nä precis..
-Vart står större delen av alla "hittade" runstenar idag??
-Vid en kyrka..Det som inte lyckats "tyda" klassas som nonsensinskrifter..
vilket betyder att en runolog bara kladdat på och sedan inte fått ihop något
vettigt därav denna tolkning av nonsensinskrifter..

Så mina vänner...Ley Lines..