tisdag 22 november 2016

Kolla in dom här murarna
nu snackar vi välbyggt..

Kärnbro Kyrka

Jag har naturligtvis ritat av varenda sten här.
Och varför tror du jag gör det?
-Jo det ska jag säga dig att det började med att jag ville
försöka få ihop Gamla Uppsala kyrkas "grundmurar" ,
därav ritade jag i varenda sten samt dom igenmurade
valvbågarna varpå det blev något helt annat när jag sedan
skulle se endast stenarnas placeringar utan fotot.
Därav kom ny kunskap till mig  som var så utmärkande
och helt galet,Att ingen ens har försökt..Fy fan.
Därav spacklade man igen kyrkorna för att ingen
skulle se ,eller "komma i dessa banor" att det faktiskt
har tillhört någon annan och att kyrkorna i Uppland
stått före kristendomen kom in i landet.
I hela landet kan man lugnt säga..


-men öööhhhh..!!!! va menar du?
-Jag menar det jag skriver,att kyrkorna STÅTT FÖRE KRISTENDOMEN.
Dom är byggda av folket som ni slaktade ..ni vet "hedningarna".
Förstår du fortforande inte?..Ok..
Jag ska visa..


Det här är min "avritning "av stenarna som är i Kärnbro kyrka.
Jag har inte ens varit där.Men nu måste jag dit..