lördag 19 november 2016

Böcker


Jag hittade dessa 2 böcker på Akademibokhandeln.
-Jaha varför läser hon om den där dåren då,frågar du
Grejen med H.H för mig var hans sk "fornforskning" som
fångade mitt öga,samt denna enorma forskning som han
i 9 år ägnade åt att lokalisera ALLA KVINNOR och barn som 
den katolska kyrkan brännde på bål  och kallade trollpackor och häxor.
Men eftersom det är Heinrich Himmler så får man inte prata om sådant.
Usch man kan ju tro att hon är nazizt..
-Nej jag är Upplänning,och hedning av den värsta sorten.svarar jag.


Det här med stjärnskådning är oxå nytt för mig.
Men då jag fick för mig att våra forna förfäder som knackade
dessa skålgropar och hällristningar hade en annan kunskap och syfte
med dessa "skepp" och "solkors".
Därav tog jag symbolerna från hällarna och försökte få ihop olika
årstider jämt emot stjärnhimlen.
Det som är så sjukt är att det är fullkomligt logiskt och 
att det går ihop med hällarnas symboler.



Idag har historien aldrig varit så censuerad .
Ingen kan koppla ihop något , med all information vi har.
Alla digitaliserade gamla böcker,sådant som "allmänheten" inte fått se.
Därför letar jag i dom gamla böckerna ,allt står inte i en enda bok förstår ni.
Och för er som bara läser bibeln så..synd för er..
Jag läser all historia, om alla kulturer,alla nya fynd,platser,utgrävningar,
osv och försöker åka till så många ställen jag kan i Uppland..
Därav fallerar hela historien om de Nordiska riket som ni fabrikerat upp
efter era satans biskopar och präster..