tisdag 29 november 2016

F*** Authority (bra låt oxå)


Den här stenen hittade jag för snart 3 år sedan då jag
spenderade sommaren runt Odensala kyrkas skogsdungar.
Här är det packat med "söndervittrade hällristningar."
Den här stenen ligger mitt i åkern  , här är det stora stenar runt.
Skogsdungen innan denna sten är helt galet.
På andra sidan precis vid korsningen går "Roma backen"..


Du kommer inte att se den eller hitta den.
Och till er runologer som tänker åka hit och kladda falurödfärg
på min sten..."Karumba"..




Jag tar fram den då och då.
Då mina "tekniker" förbättras och jag får ny kunskap.
Det här stället är ett av dom första som fick mig att ifrågasätta
denna idioti som pågår idag om våra forna förfäder.
Titta på denna sten,här kan du se ganska tydligt vad jag menar.


Jag vill bara veta vad fan det är.
Jag skiter fullständigt i om det är fornpersiska eller 
taltecken i "tidig indo-europeisk stil".
Seriöst tror du bara man knackat runor här uppe i 
1000 tals år?
Och sedan uteslutande latin?


For there is one thing we must never forget..
the majority can never replace the man.
And no more than a hundred empty heads
make one wise man will an heroic decision rise
from a hundred cowards 

Adolf Hitler