måndag 7 november 2016

Hedniska trollerikonster Gamla Uppsala kyrka


Jag är en sk" modern trollpacka.."
Det har tagit mig lång tid att lära mig denna trollkonst.
Jag ska visa er vad jag menar..
Bilden ovan är en av väggarna i Uppsala gamla kyrka..
Då jag ändrat ljusättningen som i detta fall vart svart och vitt,
samt att jag tagit bort rött,blått och gult så blev resultatet så här..
Sedan så börjar jag trolla..


Så kan man ta bort bilden efter ett tag och se om 
något har hänt.
Märkligt va...VA


Sen har jag även blivit lite säkrare och börjar använda mig av 
ett nytt lager som vi kan kalla "färgläggning av alla lager"
Denna bild är alltså en av väggarna i gamla Uppsala kyrka..
Som jag roat mig med att rita av varenda rispa,kontur,etc..i..
Det har tagit mig några kvällar..


Ja det här kan man knappast påstå är
något kristerligt attribut..
DÄRAV OMMÅLAT..IDIOTER..