onsdag 23 november 2016

Beg for mercy


Det man inte ser idag kan man..
Ifall man vet hur.Vilket jag vet.
Sen är jag så pass ...vi kan säga sur att
jag inte bara har ritat av varenda sten på
denna sida av Gamla Uppsala kyrka 
(tog mig ca 4 månader)
utan gått lite längre än alla er av en enda anledning.
UPPRÄTTELSE.
Jag vet ..Jag är en sjuk jävel..Det blir så när man
tagit sig ur kristendomens bojor och 
kan se verkligheten för vad den är.
Men hur tror du jag kommit fram till detta ?
Därav för att fler av er ska förstå så 
ser jag ingen anledning att tala i gåtor och spekulera.
Det är slut med sådant nu.


Då Uppsala Gamla kyrka är så unik i sitt slag,
och att ingen överhuvudtaget har kopplat ihop
Uppsala Gamla Kyrka med "Uppsala hedna tempel" 
med all den information och fakta vi har idag.
Jag fattar verkligen inte.
Sedan blir jag ännu mera rädd av detta historiska
perspektiv på att när kristendomen kom in i landet
tog dom gamla hednaplatserna till deras nya religion.
Vad fan tror du menas med det då?
Tror du på fullaste allvar att man bygger 
så här många kyrkor i Sverige...I STEN?!?



Herregud vad är det ni gjort mot detta land?