söndag 31 juli 2016

Skogsrud vs Upplands runologer


Idag fick jag svar från en av proffesorerna i Nordiska språket..
Det här var svaret.
Dom har inte ens kollat på mina sk "teckningar" som jag skickade eller
läst mitt mail om hur jag kommit fram till det hela.
Därav är jag ännu mera säker på jag är på rätt väg.
Vuxenmobbing,pajkastning på dagisnivå och ensidig "kunskap" är inget som 
intresserar mig.
Ni ska få en skrift..Det lovar jag..
Jag kommer inte att ge mig i detta,men jag kommer inte heller att kontakta 
någon statlig sk professor något mer då dom varken vill lyssna eller förstå.
Teoretisk försvarsteknik..
Jag kommer ge ut mitt verk och jag kommer ge ut det gratis..
Det är 2 års "forskning" avritandes,foton,historiska "käll litteraturer",årtal med 
präster,biskopar,diplomatorium,färdvägar,vem som ägt vilken kyrka,herrgård,
alla gravfält,gamla färdvägar,dom gamla bynamnen,diplomatorium,hällristningar,fynd,
och alla mina "teckningar"..
Ni har" jiddrat" med fel brud mina herrar.