tisdag 12 juli 2016

Bad Obsession


Vi tar det igen..
Hur många ggr tror du denna sten blivit såld som gravsten?
Stora stenar försvinner inte..
Det har alltid varit kyrkan som haft makten..
Ingenting annat.
Och regel nr 1:
Man har gått hela vägen från Rom och slaktat alla som 
inte omvänt sig till kristendomen..
Hela vägen från Rom..


Då börjar jag och svinga min trollstav..
Ska vi se vad som händer..
detta är hitills 3 lager , har bara hållt på 2 timmar med denna sten..


Sen brukar jag "trolla" i svart vitt..


Nu har jag hållt på med detta i snart 2 år.
Men jag hoppas med min lilla "upptäckt" och min hemsida
att fler ska börja som jag,Historien tillhör inte kristendomen,dom har
inte trots maniskt  massiv hjärntvätt och masshypnos  ensam rätt.
Det får fan vara nog med det nu..


Så tar vi bort fotot och ser vad jag ritat för något
med mitt trollstpö..
Några frågor på det??
Kom an bara..