lördag 16 juli 2016


Runstenarna idag är ett idiotiskt,korkat och feltolkat påhitt
av dåtidens lekmänn som efter att ha plundrat,bränt,och slaktat det Nordiska
riket kommit för sig att roa sig med att måla på dom gamla stenarna och 
sätta ihop en kristerlig passande fornnordisk historia.
Det man sedan gjort är att aldrig ifrågasätta alla dessa feltolkningar,
felristningar,nonsensinskrifter utan uteslutande i rapport efter rapport
år efter år  bara upprepat det som skrivits utan att ens försöka
förstå att det varit ett annat språk här i Norden, ett annat folk,
andra värderingar som inte har haft något med den kristerliga läran
och hjärntvättningen att göra.
Men eftersom den kristna läran håller sitt grepp hårt om sin makt och herravälde
även idag på 2000 talet så kommer ni aldrig att förstå vad jag menar.
Men förhoppningsvis så kanske några av er som hittat till min sida
och ser det jag gör inse det jag inser..
Att jag har rätt..