tisdag 12 juli 2016

Ormsta...som vanligt..


Överallt på dom sk gamla gravfälten finns dessa små skålgropar
inknackade..Jag skulle inte ha ifrågasatt detta heller om jag inte hade åkt runt
som jag gjort och sett det jag sett..
Inte fan knackar man gropar för att mala mjöl..
Vadå ett korn per grop eller??
"-Nä men forskarna har ju hittat sperma i groparna.."
-Jaha.. våra forna förfäder var så pass korkade att dom knackade gropar för att 
sedan bedja till nån fruktbarhetsrit? Och sen då
kopulera på bergsknallarna??Är detta den enda förklaringen ni kan komma med
på 2000 talet??
Vilken då? Berätta gärna för mig.


Allt som du har lärt dig om våran forna historia är idag fel..
Och att påstå detta djärva drag som jag gör är för att
jag har fan varit överallt,jag inspekterar varenda sten överallt,och åker runt 
,till vissa ställen dagligen, sen bor jag mitt i hela skiten..


Min nya teknik jag hittat på är att lägga mina kulor i skålgroparna.
Sedan fotar jag,ritar av prickarna i PS,
drar ner ett stjärn konstellations programm som jag sedan
kan gå tillbaka så långt som det behövs för att "groparna" ska passa in med 
stjärn konstellarionerna..
Smart va..


Här har vi karlavagnen längst med omloppsbanan för solen och månen.
Det är inte så svårt att se..



Sen utgår jag även ifrån att om dom nu har knackat sånna perfekta
små gropar så ritar jag även av varenda rispa,kontur,osv..
Nån som hört talas om draken?? Alltså stjärnkonstellationen
Eller tror du att draken är något kristligt påfund??


Jag ska ta reda på vad fan detta är..
citat
You must show no mercy..
Nor have any belief whatsoever in how people judge you..
for your greatness will silence them all..
Ultimate Warrior /skogsrud