tisdag 9 augusti 2016

Kung Nordian


Då börjar vi om ...igen
Kung Nordians hög alltså..
Tror du man släppar en sten på en av Upplands största högar,
utan ett spår??
Hallå?


Så här ser det ut i PS när jag "jobbar" med mina stenar..


"Mitt Svenska Rike står i brand.
Kristendomen har slukat mitt land."

Ironi...


Vet ni..Att alla sk "funna skatter" i HELA UPPLAND
innehåller arabiska mynt i stora mängder..
-Jaaaa men det är ju från alla viiiiiikkkiiinngggaaafääärrrddeeerr..
Dom har alltså grävt ner arabiska mynt..??
Varför inte göra som Gustav Vasa och smälta skiten??

Mest" arabiska myntfynd" vart tror ni det är..?
Gotland...Tror ni på fullaste allvar att man bygger 98 kyrkor på en liten Ö
i Östersjön??..Jag har besökt 24 av dom,inklusive alla ruiner i Visby,några
skeppsättningar osv..Men nu är vi i Uppland..
Boyyyhaa!!



Ena sidan..



Hokus Jävla Pokus..
"hedniska trollerikonster"



Så tar vi bort bilden..

"Fool me one,Shame on you.
Fool me twice..shame...on...me"