lördag 13 augusti 2016

Curtains Up


Vad tror du jag fått mina "teorier" ifrån?
Hur många "runstenar" tror du jag ritat av??
Hur många timmar tror du jag spenderat med detta?
Dygnet runt.Och det kommer du oxå göra när du börjar..
Program Art Rage till Ipaden..
(jag brukar använda olika inte bara ett )
NY TEKNIK ..


Som jag sa så är jag mycket noggran..
För jag vill veta VAD FAN DET ÄR..
Och detta är inte Ristat eller Kristat hur gärna ni 
än vill få det till..
VAKNA..!!


Så kan man ta bort bilden..och se vad som hänt
när man ritat i RÄTT LINJER OCH RÄTTA ORNAMENTET..


Btw så är stenen upp och ner..
Börja med det..

Jag är den enda som gör detta..
Jag är den enda som ifrågsatt eran påhittade runolgi.

."Den som är en väletablerad  säker 400 årig  språklig forskning  på historisk
grund"..
Suck..
Återigen eran runologi är en påhittat etablerad historia av präster som följt den
kristerliga läran och ideologin om det nordiska riket.
Rövarspråket är oxå ett påhittat språk..