tisdag 30 augusti 2016

Hedniska trollkonster


Jag har blivit "upplärd" att det är fult att ljuga.
Så när folk säger till mig att jag "fantiserar" eller "spekulerar" om 
mina "djärva teorier" om dagens feltolkning av den Nordiska
Historien så brukar jag börja med att visa samt berätta varför jag
har kommit fram till den slutsatsen.Då brukar det oftast bli ett
-Oj Vilket jobb, till svars..
Eller mest helt tyst..

Vi vet ju idag att kristendomen inte är något annat än en sjuk
religion som utnyttjat folket för deras egen vinning,
slaktat,våldtagit,plundrat miljontals människor ..eller får man
inte säga så?? Det är ju sant..
Tror du på fullaste allvar att man byggt 3500 kyrkor här i Sverige?
Läs lite om era påvar vad dom sysslat med vid sidan om deras
gudomliga upphöjelse, större delen av dom är pedofiler .

Människan idag är lat .
Idag behöver du inte ens tänka själv.
-Ja men varför åker du runt för det är ju bara att googla..
Den frågan tänker jag inte ens svara på..
Tänk om man skulle klippa strömmen som knappt har "funnits" mer än 200 år.
Utan telefonen eller "sociala" nätverk är det värsta som kan drabba en person idag.
Man ser det man ser och ignorerar det man inte förstår..

Och för att ni ska förstå varför så använder jag mig av dagens teknik 
samt visar er hur .Allt förändras.Vi vet mer än då..inte sant?