torsdag 25 augusti 2016

Den stora lögnen

(Gamla Uppsala kyrka)

Det är inte sanningen som räknas....Utan segern..

Det är lättare att tro på en lögn man hört 1000 tals gånger
än att tro på fakta man aldrig tidigare har hört

Gör lögnen stor, Gör den enkel fortsätt att säga den så 
kommer de slutligen att tro på den

Kristendomen är en religion för slavar och dårar för
de sista ska bli de första och de första de sista

Min tur..


Så ni maniska tillbedjare av jesus kristus och kristendomen
ni fan ska veta vad det är för religion ni tillbeder.
MAN HAR GÅTT HELA VÄGEN FRÅN ROM..
Glöm inte det..
Hitler kommer inte ens i närheten av vad denna religion
 har gjort emot mänskligheten.
Och jag har varit i både Auschwitz och Birkenau.
JAG VET..


Ska vi ta ett "hokus pokus " på det..??
Hur tror ni jag kommit fram till detta??
Tror du jag hittar på??
Tror du jag tycker det är kul att sitta timtals med att rita av varenda sten
i våra gamla kyrkor, dom som inte är vitputsade dårå  ?

-Ja men varför pratar du inte med nån "historiker" om detta då?
-Jag har pratat med många historiker och "arkeologer" dom flesta 
har inte ens varit på ställerna dom påstår sig veta något om,
dom flesta som jag pratat med kan inte ens föra ett 
"vettigt" samtal med mig när vi nu börjar med "namedroppandet" av 
historiska episoder i Nordens Historia..
Jag är påläst ska ni veta.

Därav är jag ensam om denna "upptäckt" ni "förbisett" i hela Norden.
För om dagens historiker och forskare hade åkt runt som jag gjort skulle
poletten förhoppningsvis trilla ner efter iallafall några 100 runstenar och ett 40 tal
kyrkor...?
Jag tror inte på magi,mystik,hedniska ritualer,puckade" förklaringar"
Det finns inga konkreta fakta ,allt är bara gissningar och upprepat tjafs.
Varför ska jag på 2000 talet förlita mig på vad Tactus skrev om Norden,
eller Adam av Bremen för att inte tala om snorres Eddan..
Fan jag bor i Uppland, jag bor mitt i hela skiten.
Sluta att tro så jävla mycket och börja tänka själv..