fredag 20 maj 2016

The Skogsruds Show

Oj oj oj ..
Ärligt talat nu.
Har dom verkligen inte ens tänkt tanken att Sverige
haft annat för sig i den sk hedendomen??
Barbarer..detta ständiga och eviga tjat om hedniska barbarer,
offerlundar,blot,Oden och Tor..suck..Tror du på fullaste allvar
att dessa påhittade "asagudar" är dom enda som "dyrkats" i Norden
i 10000 tals år innan vi vart omvända till kristendomen??

Vi har stensättningar som finns runt om i hela
världen lite här och var i Sverige..Seriöst alltså..
Borde inte det ringa någon som helst klocka??
Snacka om att dumförklara Norden eller hela mänskligheten..

Den nykriste sa till mig..
-Jag har funnit Jesus..
Där står jag och bara glor.
Visste knappt vad jag skulle säga.
Jag fattar inte..
Jag har funnit mina Stenar sa jag tillbaka..
Sen körde jag mitt "lillarace"..
Visade tom några "hedniska stenhus"som dom idag kallas kyrkor.
Kom an bara..