lördag 7 maj 2016

Att dölja sanningen är första steget mot lögnen


Det som jag finner så jäkla konstigt är att dom sk historiker,forskare jag
språkat med säger till mig när jag påpekar att kyrkorna stått längre
än vad dom säger,samt att dom tillhört någon annan,säger
- ja men det vet vi väl..
Okej om ni då vet det..Om ni då vet att kyrkorna inte från början var
kyrkor utan hus,och gårdar som tillhörde folket som bott där i urminnes
tider men som vart slaktade runt om i landet ifall dom inte konverterade
om till kristendomen.
Varför envisas med att fortforande skriva samma skit om och om igen då?
Nu när vi har konkreta bevis på det?
Ett lysande exempel är arkelogernas tolkning av gamla Uppsala som dom nu
gräver upp och kallar det mystisk centrum..suck
Återigen..Man har gått hela vägen ifrån Rom och slaktat alla som inte
har konverterat om till kristendomen.Norden var det sista stället..
Det är inte så svårt att räkna ut,titta på kartan..
Jag är så trött på alla dessa lögner alla fega historiker som inte ens vågar
diskutera detta med mig .
Allmänheten behöver inga nya tankar.
Dom har det bra med dom tankar som redan har inarbetats.