torsdag 26 maj 2016

Hednisk trollerikonst från 2000 talet..


Hokus Pokus
Mitt trollspö är mäktigare än jag trodde..
(trollspö = wacom ritpenna)


Det är absolut inget svårt att trolla.
Men om man inte vet hur så blir det lite svårt.
Nu har jag äntligen lärt mig detta då det sitter i 
mina "nordiska gener" .En såkallad "glömd kunskap"
 kan man säga..=)
Och jag ser absolut ingen anledning till att hålla detta för mig själv.


-Och vad menar hon då.?
Har hon blivit galen ännu mera ??
-Nej det har jag inte .Inte mer än vanligt iallafall.
Glöm nu inte att jag är från slutet av 1900 talet och har fått denna
"teknik "serverad .
Och är en religionsfri person , sånt larv biter inte på mig.
Och så har jag ju mina "extraordinära förmågor" visserligen.
Om du nu envisas med magi och mystik så ger jag tillbaka med samma mynt.
Kom an bara..