måndag 2 maj 2016

Welcome to the Djungel


Kanske på tiden att presentera mig för er som hittat hit.
Hårfärgen skulle enligt förpackningen vara
grått men det vart "påskkärringult" istället..
Men det kanske passar bra trots allt med min 
"kvast" jag har när jag "borstarstenar" ute i 
skogsdungar och åkerholmar..
Välkommen iallafall till min hemsida.
Jag håller på att skriva en bok som handlar om 
De Nordiska folken och riket som var här
 innan kristendomen kom in i landet.
Det är mina observationer,iaktagelser,och dokumentation över
större delen av Upplands runstenar,kyrkor,gravfält,,högar,
kullar,hällristningar,gamla grunder,stensättningar,bautastenar,
domaringar,skeppsättningar,ruiner,borgar,samt förklaring om 
min teknik jag kommit på,och använder  för att få fram det som 
idag är övermålat,överappat,sönderknackat,
feltolkat..osv..

Den som finns överallt men har idag förbisetts" av alla.
Jag har "extraordinära förmågor "som jag använder i
 detta syfte därav kan jag göra detta
.Och jag ser ingen anledning till att mygla,ljuga eller hitta på något,
speciellt om det inte stämmer".Jag tror inte,jag vill veta"
Vi  har teknik och kunskap idag att en gång för alla lära oss 
våra forna förfäders kunskap den som dom gjort i Sten..