måndag 27 juni 2016

Vita Lögner


Jag är fantastisk.
Det här har ingen sett eller ens funderat på.
Angående våra kyrkors dunkla ursprung..
Det jag gör nu tex är att rita av gamla astronomiska
dokument ,tar bort latinet ..Ja du ser ju själv.
Vi här i Norden har väldigt speciella sk valvbågar här och var i 
dom sk kyrkorna.Nu vet jag hur jag ska få fram det.
Då jag vet att dom stått här FÖRE KRISTENDOMEN,
så letar jag överallt efter nåt slags sammanhang.
Sammanhanget är utvecklingen, den som fanns före kristendomen.
Stenen..
Skålgropar = Atronomiska observationer inknackade i berg och 
sten överallt i Norden
skeppsättningar= observationer utförda efter sol,vår,vinter,höst dagkämningen
äldre gravfält från yngre järn och stenålder = specifika utplacerade stenar i 
geometriska stensättningar
i form av treuddar,rektangulära,runda stensättningar med kullar och högar
osv..

Min lilla teckning ovan har jag ritat av från denna

Fool me once shame on me,Fool me twice shame ...on...you