lördag 11 juni 2016

Hednisk trolldomkonst


Jag har lagt glaskulor i dom sk "skålgroparna"
längst en bergsknall ca 3 åkrar från där jag bor.



Vad ska jag med denna kunskap till?
Kunskap till ingens nytta eller förståelse?
Denna kunskap som våra forna förfäder knackade in i 
vad som idag kallas skålgropar och älkvarnar..
Magiska hedniska fruktbarhetsritualer har alla dagens
forskare och historiker enats om att detta är..


Denna kunskap bygger på 1000 tals år av astronomiska
observationer som någon  knackat in dessa gropar för.
Syftet med dessa gropar är kunskap.
Nu vet jag hur jag ska kunna räkna ut hur gamla dessa gropar är oxå..


Sen går jag snäppet längre..
Nu har jag dock en aning ont i min hand då mitt trollspö
har svingats flitigt under några dagar men det kan icke
hjälpas..Till Handling..


Det här är så jäkla ballt..