söndag 12 juni 2016

Skålgropar av hedniskt ursprung


min tur..


Här har vi då Herkules gropar under bänken..



Den här långa raden med gropar har stört mig i oförståelse 
och ilska då jag vill veta varför han har ansträngt sig så att knacka in 
detta så väl i berget..
Nu vet jag det..Den långa raden är såklart Andromea ni vet..
Sen kommer stjärntecknena runt om..
Enkelt fiffigt och genialt..


Sen kan man tänka lite längre..Om han nu gjort dessa 
gropar så väl.. Kanske han gjort något mer lika väl men som idag pga  
idioter och puckade feltolkningar av våra lärda män inte kan ta till sig 
och därav skitigt i det..
Vilken jävla tur att ni har mej då..
Därav sitter jag nu och ritar av rubbet på denna bild..


min tur..






Lite märkligt det här med "dom gamla stjärntecknena"
som idag blivit nya..Skeppet Argo googla på det..


Hur många historiker och forskare tror du gjort så här??
-Nä men va fan vi skriver som vanligt..för annars skulle ju 
den och den ha fel och dom vet ju..eller hur??
Så då måste dom ha rätt som studerat i flera ååååååårrr
på akademin och skrivit flera avhandlingar och böcker om detta..


Stjärntecknet oxen..??Någon??
Så kommer en tant som jag och kör över dom allihopa..
Påläst dessutom..
Sen har hon även varit överallt.Och inte bara en gång..