torsdag 16 juni 2016

Hednisk trollerikonst från 2000 talet..


Jag har gått alla på nerverna inklusive mig själv den
senaste tiden."Mina föreläsningar och pläderingar" håller jag 
för en sluten publik numera (mina höns och min syrras 2 åring)
Då detta jag gör dygnet runt "spårat ur en aning",
säger min mor och far.
Och ingen idag bryr sig endå.Alla är nöjda med dagens tolkning
av våra forna förfäders bragder i felknackade runstenar.
Men om ni nu hade gjort som jag och åkt runt överallt,
och läst om våran forna historia samt sett dessa platser,
skulle ni oxå bli förbannade efter iallafall ett 40 tal kyrkor.
Idag var även droppen för mig då jag ärligt talat beslutat mig för att
ge upp..Hade tom köpt en jäkla broderisats på Nordiska för att
försöka syssla med nåt annat än stenritning och stenstirrning..
Så hamnade jag av en slump här.Östra Ryd..
Och med min "fantastiska uppfinning "om hur man ska få fram
det som våra forna förfäder gjort så går det helt enkelt inte att sluta då
detta är i HELA UPPLAND.
Jag har fått lite nya krafter nu,2 kycklingar oxå helt otippat.
Chefen mår sisådär men vi tar en dag i taget.