söndag 6 mars 2016

Improbi Laboris Haec Praemia


Elektromagnetiska strålningens viktigaste egenskap är dess frekvens 
eller våglängd.I olika våglängdsområden kallar vi den elektromagnetiska 
strålningen för olika saker: tex,,Infrarött, min favorit Ultraviolett,Synligt ljus osv..

När jag var nere vid Hemstahällen i våras och beskådade 
denna omfattande förstörelse av vad idag tolkas som fotsulor..
Borde kanske skriva en bok om svordomar istället..
Det har tagit mig lång tid att komma fram till detta, men jag ser 
ingen anledning att till att hålla klaffen om min vetenskapliga 
upptäckt  (då man idag tydligen får tro som man vill)
utan istället dela med mig av den i hopp att fler ska "öppna" ögonen 
och inse att det här i norden pågått annat .
Utveckling  megalitgravar,dessa enorma skeppsättningar,"gravfält
 med dess enorma nogranna stensättandes"våra "kyrkor vars stenar 
idag är övermålade men som på vissa dom varit lata i varpå man 
kan se något helt annat i form av enorma mosaik mönster,för att 
sedan hamna i en puckad runristarmanisk fas bestående i ristat,kristat 
och gud hjälpe oss alla,hällristningar som återigen
är knackat i berget,inte fan knackar man 22 sk fotsulor eller skepp 
mitt ute på en  åker..
Utvecklingen och tänkandet har anpassats och dragits åt 
allt i den satans goda trons ära..