måndag 4 april 2016

In hoc signo vinces


Jag är en Nordbo.
Jag är inte nazist eller rasist 
men då mycket av vårant nordiska ursprung
idag ses som naziztisk då folk inte vet att symbolerna
från början kommer från nånannanstans så synd för er.
Swastikan har funnits i 1000 tals år..
Läs noga vad jag skriver 1000 tals år.
Det är ingenting som Hitler hade hittat på.
Religionen däremot,.
Jag daltar inte med er eller tänker "haöverseende" för
den kristna läran eller tron. då allt som härstammar ifrån den 
är ren lögn.
Kristendomen har ingenting med våran Nordiska historia
att göra..Ingenting.
Denna enorma brist i respekt för våra forna förfäder som
idag på 2000 talet fortforande "höjsidunkel" av
historiker och forskare  är bara pinsamt.
Med dagens enorma nätverk och lättillgänglighet
av historiska verk..Fan du behöver bara googla dig fram.
Det behöver du inte vara akademiker för.
Och endå så tjatar ni om detta" ristande och kristande."
i Magi och mystik..
Jag kan inte trolla men jag kanske ska lära mig det en gång för alla
eftersom hela våran nordiska kultur baseras på "hedniska magiska ritualer"..