måndag 26 december 2016


Min avritning av  rispor, gamla penseldrag och färg på
en väggsida i Gamla Uppsala kyrka.
Du kommer aldrig att hitta den eller se den men idag kan 
man få fram det..Seriöst alltså ni vet "Hokus Pokus"
(detta är ca 5 olika lager och programmet jag använder
till denna är Isketches, )
Och varför tror du jag gör så?
Vita lögner är dom värsta lögnerna .
Mej kan ingen lura längre..tyvärr.
Det som är så sjukt är att ingen överhuvudtaget har ifrågasätt eller ens
försökt .Utan ni tror på fullaste allvar att Gamla Uppsala kyrka
byggdes i kristendomens regim..
Idioter..



Min avritning av en sten vid Molnby.
Då jag inte har en blekaste av vad det kan vara så blir det som det blir
när man följer linjerna utan några "vetenskapliga runologiska mallar"
Sunt förnuft och enkel logik med dagens teknik
eller vi kan säga det på ett språk som ni förstår...
få se..avgudadyrkan på en hednisk sten ?

Det som är så himla frustrerande är att ni aldrig kommer att fatta
om ni inte börjar att göra som jag.
Men med tanke på dagens innekultur i köpcentrum och framför
tvtablån så...

Gör som jag säger och du kommer få lära dig något helt annat än
"Gud hjälpe hans själ."