onsdag 1 mars 2017

Wasted time


Kung Nordians hög..
50 meter i diameter och 12 meter hög.
Med "en rest sten utan ornamentik"..
Ett omfattande större gravfält ligger nedanför innehållandes
2 treuddar,1 skeppsättning,10mindre högar,152 runda stensättningar,
20 rektangulära stensättningar,5 resta stenar,varav 10 av stensättningar har gravklot..

Vart då??..
Jag har varit här många ggr och varken hittat skeppsättningen eller dessa gravklot.


Det kan väl inte vara så enkelt och logiskt att denna "resta sten" 
har andra tecken ?!?
Tecken som inte innehåller ristat eller kristat???!?


Jag vet vad detta är..
Jag vet vilka som gjort detta
Och jag vet hur gammalt detta är..
Seriöst jag vet nu..



Det är inte så svårt ..
Sluta tänk "rundjur" och "Gud hjälpe oss allihopa"
Den här högen är äldre än ni någonsin kommer att förstå.
Vilket jag även utgår ifrån då hela våran tidräkning vi har 
inte har med detta att göra.
Det här är ..vi kan kalla dom för 
"Olof Rudbecks Amazonas"...