fredag 31 mars 2017

Stenstudier


Idag fick jag nog.
Då min mor gick in och handlade på Lunda livs gick jag sporadiskt
ut på en åkerlapp trött ,sur och besviken på allt detta.
-Det borde finnas en trekant här tänkte jag,och sura vidare.
Och det var det naturligtvis.
Mycket märkligt sammanträffande..


Jag fick "nya krafter" direkt.
Vad mer fanns att skåda ?
Här var det sk "söndervittrade" hällristningar så det bara skrek om det.


Jag har varit väldigt noga med att inte låta mig "påverkas"
av  något då mitt enda syfte och mål är att ge detta folk
upprättels oavsett vad det blir för "språk" "figurer"
som jag får fram på stenarna.
.Om stenen står där den står
så  är det någon som placerat den där i ett syfte och av en orsak.
Att basera ett helt lands fornhistoria på lösaktiga fakta och spekulationer
är totalt vansinnigt.
Att de Uppländska bönderna var "analfabeter"
och "soldyrkande maniska ritualhedningar" vilket dom "lärda" har
år efter år konstaterat är verkligen höjden av idioti.
Inte fan knackar man in 132 "skålgropar" i ett berg för att "mala korn".
Eller ännu värre dessa "skeppristningar"..suck
Det räcker nu ..