lördag 22 oktober 2016

Stöveltramp...

Nu har jag en ny plan.
.Eller jag vet hur jag ska kartlägga
mina forna förfäder, i alla dessa tidsepoker som dagens historiker,forskare
har förstört pga deras fanatiska hedniskaritual rapporter..som
dom kallar vikingatid,och hedendomen..
Det är inte så svårt..
Men när man inte kan tänka själv så vet man inte bättre
än Dick Harrysson.tex.

1.Fornfyndsappen
2.nåt gravfält,stensättning, du har säkert något bakom ditt hus eller runt om
om du bor i Uppland..
(Jag har en fornborg och 2 stora gravfält på min tomt)
3.OBSERVERA stenarna,hur dom ser ut osv..
4.Anteckna
(Egna anteckningar slår dagens "elitforskares" pläderingar)
5.Drönare kan användas för att komma upp några meter i luften,
gps satelitbilder är oxå bra,finns en ny kompassapp som är grym
den mäter både bedgrader,kordinater,cm,meter osv..alltså allt.
go skywatch appen är oxå bra,den ger ut stjärnhimlen på dagtid oxå..
Du kan även backa tillbaka några tusen år..
5.Åk till fler då se du sammanhanget bättre
6.Tänk själv.Andvänd sin ilska och vrede mot dom i kunskap
pennan är inte mäktigare än svärdet,men om fler får den kunskap
och lärdom som våra forna förfäder gjort åt oss  så kommer den
satans kristendomen till slut att förintas utan att gå så långt
som dom har gjort för att kuva folket..
7.
8.
9.Följ mig om  du vill lära dig något..
10.The truth will set you free,but first it will piss you off..