söndag 23 oktober 2016

...And Justice for all


Kungs-Husby har vi många gamla ortnamn som heter..
Vad menar med det då...
Här har vi en stor sten vid ett sk Kungs-.husby
Den kommer ni aldrig att hitta...
Men jag ska visa er ..


Ps Invert ..
Om en sten är bränd och har olika lager av "stenputs" så
utgår jag ifrån att den har används till något..
Inte sant??
Och istället för att sitta och "stirra" om det kan finnas ett
"rundjur " eller nåt annat så,fattar jag mitt trollspö
och börjar rita.. 
(Först har jag snurrat på stenen för att se åt vilket håll den ska vara,
det behöver du ingen lyftkran till idag Photoshop funkar finfint)
Jag ska visa..


kapisch?
Kungs-Husby..HALLÅ?


Det krävs en hel del erfarenhet för att kunna "Nollställa" sig så att förutfattade
meningar inte påverkar det egentliga syfte som stenen gjordes i.
Jag nollställer mig varenda gång.
Men jag får fram samma sak...


Satans jävla hycklare..
All denna kunskap som ni skitit i.
Fy fan jag  så förbannad ..
Hur fan kan det ha gått så här långt?