onsdag 12 oktober 2016

Altarskiva Uppsala


Den här hittade jag på digitalt museum..
Det är en sk altarskiva ifrån Uppsala..
Med 4 kors i vardera hörn...
Och vad tror du jag gör när jag såg denna..


Nu har jag använt Art Rage till denna sten..
Har bara hållit på i några timmar..
Och läs noga vad jag skriver nu..
Jag ser inte saker,det jag däremot ser är en stulen sten som
man bara knackat kors på och sedan skitit i det...
Sånt gör mig rosenrasande..
JAG HATAR KRISTENDOMEN...


Det här är mitt arv som ni har förstört.
Och jag ska ta reda på vad fan det är..
Därav sitter jag och ritar av varenda kontur,
prick,skugga,kontraster i olika lager..


Sen eftersom jag använder mig av så många lager så kan jag
överlappa dom med varandra och därefter hitta dom rätta linjerna..


Sen när jag tar bort bilden så är det ibland lättare att
hitta linjerna bland lagrerna..
Och anledningen till att jag kommit längre än någon av er
mainstreamhistoriker är för att jag kan tänka själv,
samt åker till ställerna,läser allt, inte bara Lars Rask "populärveteskapliga"
runlära...Jag läser allt...Och ritar av allt.Jag litar inte på någonting längre
som har skrivits om våran Nordiska historia då den är skriven av präster..
Förutom mina gubbar dårå..
Peringskiöld,Olof,Dybeck..