onsdag 19 oktober 2016

Skogsruds hedniska ritualer vs Kristerliga ritualer

Då mitt land idag är okuperat av Svenska kyrkan som tagit våra
hus och hem ( dvs kyrkorna)i besittning ,samt våra legender,symboler
för deras  hjärntvätt av  svenska folket
,som idag är så pass kuvat att ingen vågar bry sig annat än kvällens tv tablå,
och hatar i smyg,
Ryggradslösa Svenssons som trogna går till kyrkan och lyssnar på
en stulen religions predikningar av präster som är "utvalda" till Guds representanter
som dom älskar att kalla sig.
Den kristna religionen kommer inte ifrån Sverige..
Det har du aldrig tänkt på va?

Jag är inte ute för att bevisa saker utan för att lära er att se,
se vad dom har gjort och fortforande gör mot oss.
Att gå ur Svenska kyrkan räcker inte..
Det är iallafall en stor framgång att folk böjar fatta vad deras
pengar dom ger till denna sekt går till och där vid går ur Svenska kyrkan.
Kristendomen är en enorm makt många gömmer sig bakom,.
JAG ÄR INTE EN AV ER..

Jag är bättre än ni.
Jag är en Nordbo,En Boreas,En Upplänning.
Blodet kokar i mina ådror av ilska och vrede när jag
åker runt och tittar på ställen..
(det kommer du med att göra om du gör som jag)
Det räcker inte för mig med Lars Rask runlära eller Raäs
monotoma fältrapporter och pläderingar.
Och det enda sättet att bli fri är kunskap.
Kunskapen som finns överallt men som ingen ser eller vet hur.

Hur kan det komma sig att de äldre arkeologerna och nutida haft så fel i
deras slutsatser?
Liksom i alla vetenskaper förändras resultaten ständigt,
METODER FÖRBÄTTRAS,ny data  tilllkommer ,
kunskapen ökas.
Fakta "Sanningar" man tidigare utgått ifrån och tagit för givna revideras
eller förändras gradvis.
Men så är det inte här i Norden här är allt enligt kristendomens lära.
Tur att ni har mig då..


Stjärnkarta över vinterhalvåret ,draken,herkules,lyran,stora och lilla björnen..
INTE FAN HAR MAN MALT KORN I DESSA GROPAR..IDIOTER