onsdag 19 april 2017

Biskopstuna,Borgruin, Österåker





Efter 4 felkörningar kom jag äntligen hit idag.
(Här var jag inte välkommen alls ,så när jag tog klivet
 över den lilla vallgraven brakade "helvetet loss "mer 
eller mindre men tyvärr så biter inget sådant på mig.
Så nu har jag ändrat min plan totalt då jag ska ge igen 
med samma mynt )
Biskopstuna alltså..tss.
"Idag vet ni fortforande inte vart den lilla stygga råttan tog vägen"
Men det vet jag..










Dessa förbannade biskopar.
Dom gör mig vansinnig.

Topplistan av storskurkar är uteslutande
Ansgar,Olof Basatömer,Jakob Ulvsson
1.Nils Alleson
2.Nils Hermansson
3.Biskop Brask
4 Gustav Trolle
5.Kurt Rogge
6.Bengt den Gode

Samt alla i Uppsala stift,Strängnäs och Lund.
typ
 En riktig otäcking är Abrahammus Andreae Angermannus



En stor "klumpsten" med 3 olika" gråsvampslager."
"Den här ska jag roa mig med lite extra.."