onsdag 20 mars 2024

 Imorgon är det enligt kalendern vårdagjämningen,
det  är en stor astronomisk händelse som dom "nyandliga och
spirituella" samlas och har sina "kraftfulla healing seanser" för
dom som betalar.
Paula Rabenius kommer garanterat lägga upp något "extraordinärt"
 på sin youtube kanal.
(mitt favoritavsnitt är från hennes "thoth festival" där hon 
namedroppar allt hon kan komma på i tron att låta märkvärdig,
självaste Egyptiska guden "Rah" kommer ner och viskar något
medans hon dirigerar rymdskepp från högt uppsatta 
entiteter som kommit ner till hennes trädgård.
Ett riktigt "kändisparty" ..
Jag måste medge att detta var riktigt kul att lyssna på 
samt skrämmande då hon faktiskt har deltagare som 
på fullaste allvar tron hon är en Egyptisk mångud från Atlantis.)

Och "Zoe Skandinaviens största medium" (är det enligt henne själv?)
kommer garanterat hämta "nya och kraftfulla ljuskoder ifrån Sirianerna"
eller ha en 21 dagars "healing" med sin nya kille som kompanjon.
Och det enda du ska göra är att swisha dom pengar i "utbyte" såklart.

Det amatörmässiga ordförrådet som används gör mig inte
besviken den här gången heller då den är lika primitiv och 
förutsägbar som dom själva.

Hur kan ni köpa denna smörja?
Idag på 2000 talet ??
Det undrar jag?

På kammakargatan i Sthlm kommer det säkert att bli något
märkvärdigt då dagen till ära är "så att säga" riktigt maaaaggiskt
och det är så "starka energier" som ska hela alla deltagare.
Stenar som stackars barn grävt fram i något land är nu
genom dom "spirituella förmågorna" nyprogrammerade till
stenar från Atlantis med kraftfulla energier,fast bara fina stenar.
Och då måste det såklart kosta lite extra då dom gjort ett sådant
fantastiskt "ljusarbete"

Det är nästan så att jag tycker synd om er .
Köp en historiebok och ha högläsning i den istället.
Eller varför inte Dagens Nyheter?

Själv ska jag köpa blommor till mamma då hon och 
min älskade pappa skulle ha varit gifta lika länge som jag
är gammal.


(en av Manges bilder)