måndag 26 juni 2023

This is the path of my destiny...

 


Det var ett tag sedan jag var på min älskade ås
jag skäms för att jag dragit med 
dessa "spirituella medium"
runt om i Uppland som nu utnyttjar 
platserna i deras egna
 fantasier "ursäkta energier ".
Jag hoppas dom forna förfäderna kan
 förlåta mig så småningom.


Sen kan man ju undra varför dessa "uppstigna mästare "
och "kosmiska entiteter" använder sig av sådana här 
"primitiva platser" med deras "avancerade teknik"
då deras "självgoda mediala förmågor" egna
"teknik" består utav svingande träpendlar eller
slagruta som deras vetenskapliga "analyser"
kan uppnå i dom mest absurda förklaringar.
Allt ifrån tomtar och troll,portaler,ljusklot ,
instrålningar från olika planeter eller sk "ley lines".
Ett tips är att läsa på istället för att hitta på.


Om flera åkte runt oberoende av varandra
och gjorde samma tester och fick fram samma
resultat så visst kanske det finns en "osynlig tanke".
Men den spirituella världen idag är inte intresserad av
något annat än sig själva och vem som är "Högsta hönset".
-Jag har kontakt med dom absolut högsta 
entiteterna i unversum..
-Jag har varit överstprästinna på Atlantis..
-Jag kan se sådant som ingen annan kan se. osv..


Min tanke är fri ,jag kan tänka själv och behöver ingen
uppstigen mästare eller entitet  som ska
prata om sådant som varken finns eller kan ses
,därav är jag inte heller inte bunden till någon 
religion och kan ströva fritt  och fundera.


Det jag kan "se" är stenarna inget annat är intressant
eftersom det är spekulationer och fantasier från 
era "uppstigna mästare" då eget ansvar inte kan tas
då man "varit i trans" eller va ni nu ska förklara med.
Det som skiljer mig ifrån er är att jag åker till alla platser
och gravfält vilket gör att dom slutsatser och
 teorier som dyker
upp är något helt annat 
än "menstruerande völvor" .
Därav blir det en ganska tråkig historia
 utan drakar och demoner.



Halva högen här har blivit förstörd.
Förmodligen korna som gått.






Nu känns det iallafall lite bättre när jag fått 
ströva här ett tag.
Ska ta med mig syrrans grabb nästa gång så han
får hjälpa mig att mäta.


Sen har min första kronärtskocka äntligen
börjat blomma.
Hundratjugo dagar senare.
Den ska min pappa få.