tisdag 14 mars 2023

"Trumresor"


Då jag tydligen är "besatt av demonisk energi" och
mina tankar "blivit kidnappade"  av
" mörka entiteter "som
är för "kraftfulla" att  "hela" är jag lämnad åt 
mitt öde av sveriges medium då detta är ett 
obetalt och hopplöst "uppdrag".

Vad tokigt jag som mår toppen ,
hade verkligen ingen aning om detta !!

En "trumresa" med "laddade pinnar i månljus på en kraftplats"
borde väl göra susen ??
Nu har jag ingen "magisk trumma "att spela på
 annat än farsans gamla  slagverk men det borde
 väl kunna "ge extra kraft och energi " ?!?!

Fast tänk om "galaktiska federationen" snappar upp
 mina "frekvenser" ?
Då kommer ju hela gården att ockuperas av flygande tefat ?!?
-Nä jag får nog trumma för skojs skull och "avprogrammera"
mina trummpinnar för säkerhets skull..