måndag 13 mars 2023

Mental istid


Jag är verkligen" imponerad" då detta är över min
"fantasiförmåga".
På mitt bokbord som fått en total helomvändning
och nu blivit "laddat" med böcker  som 
Astrofysikens grunder ,Alienologi ,Tomtar och Troll
vetenskapens värld-Fysikens lagar och vetenskapliga
 instrument osv.
Men  dessa böcker har några år på sig så kanske
dom inte är så aktuella som dom
 "uppstigna mästarna från  Atlantis glamorösa visdom."

Min "fantasilitteratur" är tyvärr inget att skryta med
då resterande av mina nio bokhyllor består av historiska
fakta och vetenskapliga böcker mestadels om Uppland.

Men då detta detta med magiska strålar och
 "kanaliserade budskap från kosmos" är något som idag
 används på "mina älskade " gravfält och platser i Uppland  
av dessa klåpare måste jag iallafall försöka förstå 
deras meningslösa trams.
Tänk att få vara så här intelligensbefriad,det 
måste verkligen vara underbart ?!?

Men" hjälp vad orolig "jag blev när jag läste 
 i Alienologi 
(en fantastisk faktabok om vad som försigår i kosmos)
Tänk vad mycket kosmisk strålning dessa mediala
 förmågor utsätter sig för
är dom inte rädda för att få cancer eller bli hjärndöda??
Finns det inga "risker" med att
 "andas in dessa energier och ljustrålar"
från Plejaderna eller Venus?

Eller är det något som dessa medium är "befriade" ifrån ?
-åhh så dum jag är,det är väl klart att dom är
 "skyddade"av deras uppstigna mästare av 
"mörka energi strålar och magiska krafter".

Eller sånt "trams" kanske inte finns i deras
 fantasivärld helt enkelt?
-Ja så måste det vara vad "dum" jag är igen.
I år ska jag verkligen gå på "fantasi mässan" där får jag
säkerligen svar på alla dessa intelligensbefriade frågor 
som stör mig just nu.


Ur boken Alienologi
(här kanske det står om "runor" och dess "magiska innebörd " ?!
har inte läst så långt då det är så mycket fakta att ta sig igenom)






Första gången på 10 år som jag inte läst
Upplands runinskrifter på en daglig
basis.