lördag 11 mars 2023

"These Boots are made for walking

 Vad är det som händer med Skogsrud ?
Varför är hon så arg och "hatisk" helt plötsligt?
-Jo det ska jag tala om så klart och tydligt jag kan.

Tills nyligen har mitt hat endast varit fokuserad på
M***** N***berg som mördade mitt livs
stora kärlek Mange.

Men nu har det blivit "stört" och fått mej "ur spår" 
av dessa "radikala spirituiella medium"
då dom förpestar,våldtar och förnedrar Upplands
forntida platser och gravfält på detta ovärdiga sätt
vilket nu blivit till ett fullfjädrat hat från min sida.

(Nu är det så mycket spott på min 
skärm  då jag fräser samtidigt som
 jag skriver ..ursäkta!!)

Då man inte heller kan stå för "sin kunskap" eftersom 
man "varit i något slags trans där platsens väktare
förmedlat budskapet" kan dessa sk medium inte 
heller ta något ansvar annat än pengarna dom 
får swishade då dom "lever i nuet".

som bara dom kan se naturligtvis.

I och för sig har svenska präster ingen "kunskap i magi" och
behöver väl" hjälp" av dessa då dom utan problem med
sitt" avancerade ljusarbete" kan trolla bort "svart magi" som
adelsvapnena i uppsatta kyrkor  nu blivit
 "rensade till vitt strålande energi"  ,undra om prästerna
får" rabatt" eller om det är samma pris ?!


(Meningslös kunskap jag ska roa mig med)

Att använda deras såkallade "kunskap" 
emot dom själva  är visserligen
ett meningstlös slösande med tid det med
eftersom dom ständigt  "uppgraderas" av "ljuskoder" och
"nya uppstigna mästare"  endå skrivs det
böcker på rullande band  av dessa själutnämnda
"allvetare" .
Ska ni attackera mig så rekomenderar jag er att vara "påläst"
med  eran egen smörja  .
Mina tår kommer ni aldrig att kunna trampa på mer.


"Jag kan faktiskt läsa och förstå  Engelska också."
Ska bli väldigt intressant och se hur pass mycket
Svenska mediums "kunskap" skiljer sig från "utländska"
då jag inte har någon "magisk transistor för alla språk i världen"
måste jag  läsa sida för sida som oss "vanliga jordbor"..




"Avancerad fantasi" kan man lugnt säga om denna bok..
Det håller jag faktiskt med om..