måndag 20 mars 2023

"Skrivet av nån magisk osynlig kraft som
tog över bokstäverna på min dator "

 Igår hände något "märkligt".
Efter att ha "nattat"  mina hönor uppenbarade
sig inte mindre än "tre rymdskepp" som
började cirkulera runt min lilla stuga.
(det är ett" 6-kants fönster" ovanför min skorsten)

Det var den "galaktiska federationens högsta
råd" som kommit för att "läxa upp mig",
då jag råkat ifrågasätta deras "utvalda jordbor"
och  "agenda".


(Så här såg det exakt ut igår,som ni ser har jag "bildbevis" att 
det som "verkligen hände är sant")


Hela gården lystes upp i denna blinkande
ljus show,här var det inte frågan om en 
simpel discolampa utan riktigt
"avancerad ljusteknik"
Min pappa som uppmärksammat denna
ljusshow vid min stuga blev mäkta imponerad
då han själv är i "ljusbranschen",
men tyvärr är detta en "teknik" som vi
jordbor inte kan se eller inte kan använda.
Trist.

Hur som helst började fler och fler "entiteter"
dyka upp.Asaguden Tor uppenbarade sig
varpå hans stora tunga hammare pajade
dörren till mitt växthus,en del "gudar" har
verkligen inget hyfs.

Och jag är som sagt ingen "utvald" eller har
"magiska kunskaper i denna osynliga fantasivärld"
och här stod nu dom allra förnämaste entiteterna
och uppstigna mästare .
Dom började slunga kraftfulla "energistrålar" på mig
i tron att försöka omprogrammera mitt dna  med
deras senaste "ljuskoder".

Då plötsligt när jag stod omringad  av dessa  uppstigna
mästare uppenbarade sig tre svartänglar utsända
av satan själv i en cirkel runt mig.
Det kom även fram demoner från alla sagor och
myter  till mitt försvar.
(Jag har en lista med alla namn så jag inte skriver fel
demon,dom är väldigt lättretade )

Den galaktiska federationen och dom uppstigna mästarna
från Atlantis flydde fältet  då dessa mörka makter
inte var något deras "kärlek och visdom" kunde
hantera .
Deras målgrupp är trots allt "lite "äldre.

Så vad hände med mig sedan då ?
-Jo det ska jag berätta.

Dessa mörka makter och "energier"  var så 
imponerade över min "motståndskraft" 
samt att jag inte var rädd för dom att dom
belönade mig med diverse föremål som kommer
"skydda mig" mot dessa medelåldersdamers
fantasivärld  som dom försöker 
rädda mänskligheten
med deras "helande energier" till
en måttlig summa pengar såklart.
I deras fantasivärld är inget gratis.

Detta var verkligen prylar av den "senaste"
sorten som jag ska använda mig av
nästa gång jag stöter på en 
"utvald medial förmåga"  i en 
medeltids kyrka eller på en forntida
plats,gravfält i Uppland .