lördag 26 januari 2019

Nu kommer man inte så långt i detta snöväder,
så då får man roa sig med annat tills våren kommer.
Tex alla gravfält som ligger i NNÖ-SSV på Gotland..
Det är en hel del ..
Sen mäter jag avstånd fram och tillbaka mellan
olika platser i Uppland för att få ihop en
"geometrisk plan"..
Vilket jag naturligtvis har lyckats med.

Detta är ren vetenskap och den forntida kunskap
som jag letar efter ,den som kristendomen/katolska
kyrkan jobbat hårt med att förstöra .

Men allt måste stämma.
Jag får alltså inte "hitta på" och dra linjer där det
inte finns något.
Jag får inte korsa linjer om det inte
ligger nått i "krysset"..
Därav kan jag med dagens teknik få fram
den "geometriska planen" som ingen vet något om..

Eller kan du förklara för mig vad för slags "kulthandling" 
man sysslat med när man anlagt 55 rektangulära 
stensättningar i en "romboiskliknande "form ?

(Tänk om Olof Rudbeck hade varit här nu,)